Interim Purchasing Manager

Image

Interim Purchasing Manager jest usługą, w ramach której doświadczony, manager, stanie na styku wszystkich ważnych obszarów Twoich zakupów.

Reminder Business Consulting wspiera zarówno obszary operacyjne: usprawniamy procesy zakupowe, wskazujemy konkretne kierunki rozwoju szeroko pojętych Zakupów (sourcing, purchasing, procurement), jak i działamy organizacyjnie: pomagamy zbudować skuteczny zespół zakupowy i skoordynować współprace zewnętrzne.

Efektem tego każdy ważny obszar zakupów Twojej firmy pozostaje pod opieką doświadczonego praktyka, zespół zakupowy ma z kim konsultować pomysły i wątpliwości, lepiej dysponujecie budżetem firmowym i osiągacie lepsze wyniki.

Optymalizacja procesów

Image
01

audyt procesów

02

zarządzanie danymi

03

Boty i AI w optymalizacji procesów zakupowych

04

kluczowe narzędzia kupieckie zwiększenie efektywności pracy

05

automatyczna analiza rynku

06

rekomendacja zmiany testowania efektywności procesu

Wyznaczanie kierunków rozwoju zakupów w firmie

Image
01

Strategia zakupowa i jej operacjonalizacja

02

Co mierzyć i po co? Jaki ma być efekt?

03

Analiza kapitału operacyjnego i przepływów pieniężnych

04

Komunikacja efektów

Jak wygląda codzienna współpraca?

Image
Interim manager, łączy wsparcie grupy ekspertów z zespołem klienta. Dzięki temu nad rozwojem Twojej firmy działa nie jeden ekspert, ale cały zespół doświadczonych specjalistów.
Naszym celem jest wprowadzenie do Twojej firmy takich usprawnień, które będą działać również po zakończeniu współpracy. Podobnie jak ma to miejsce w coachingu czy mentoringu, trwała zmiana następuje gdy jest utrwalona na poziomie neuronalnym, również w organizacji.
Utrzymujemy regularną komunikację w cyklu tygodniowym, podsumowując rezultaty i kierunki działań w trakcie 1,5 godzinnych sesji.